دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی | Xiaomi SmartMi Air Purifier

دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی | Xiaomi SmartMi Air Purifier

فیلتر هوای HEPA با کربن فعال
۹۹.۹۷٪ ذرات مضر کوچک را از بین می برد
بوی نامطبوع را از بین می برد
مجهز به سنسور دما ، ذرات لیزری ، VOC کل و سنسور رطوبت
با سرعت ۶۶۶۰ لیتر در دقیقه
دارای صفحه نمایش OLED



لطفا برای استفاده از آخرین اطلاعیه ها وارد حساب کاربری خود شوید

شناسه محصول: دستگاه-تصفیه-هوا-شیائومی-Xiaomi-Mi-Smart دسته: , , برچسب: , , , ,

توضیحات

اطلاعات

دستگاه تصفیه هوا شیائومی | Smart Mi

فیلتر HEPA کارآمد

دستگاه تصفیه هوا SmartMi شیائومی تمام ذرات مضر موجود در هوا را از بین می برد زیرا مجهز به سیستم فیلتراسیون عالی 3 درجه با فیلتر HEPA و فیلتر کربن فعال است. این سیستم توسط یک فیلتر اصلی تغذیه می شود که گرد و غبار ، مو و سایر ذرات بزرگ را از بین می برد. سپس فیلتر بسیار قوی HEPA H13 ۹۹.۹۷٪ ذرات کوچک مانند باکتری ، گرده ، کنه گرد و غبار و سایر عناصر مضر را تا حداقل ۰.۳ میکرون را حذف می کند. دستگاه تصفیه هوای Smart Mi شیائومی آلرژی ها را کاهش داده و هوای تمیز و  تازه ای را حتی در تمام فصول تضمین می کند.

نه تنها ذرات مضر از بین می روند ، بلکه بوهای ناخوشایند نیز به لطف کاتالیزور کربن فعال از هوا پاک می شوند.بوهای منتقل شده توسط حیوانات خانگی ، سیگار ، آلودگی محیط زیست یا بوی آشپزی فکر کنید. به این ترتیب در تمام طول روز خانه ای خوش بو دارید!

همچنین می توانید با خیال راحت دستگاه تصفیه هوا SmartMi را در شب روشن کنید ، در حالت خواب کمتر از ۳۰ دسی بل صدا ایجاد می کند.

مجهز به سنسورهای مختلف

دستگاه تصفیه هوا Smart Mi شیائومی دارای چندین سنسور برای تشخیص دما ، ذرات لیزر ، VOC کل (ترکیبات آلی فرار) و رطوبت در خانه است. این دستگاه هوا را با سرعت شگفت انگیز ۶۶۶۰د لیتر در دقیقه تصفیه می کند.

این منجر به CADR 400 m³/h و FCADR 60 m³/h می شود که باعث می شود دستگاه تصفیه کننده برای اتاقهای ۲۹ تا ۴۸ متر مربع مانند اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، آشپزخانه و غیره ایده آل باشد.

این دساگاه اتاق ۳۰ متر مربع را فقط در ۵ دقیقه تصفیه می کند!

دستگاه تصفیه هوا SmartMi شیائومی دارای صفحه نمایش لمسی OLED شفاف است که به شما امکان می دهد دستگاه را روشن یا خاموش کنید و همچنین بین حالت های مختلف جابجا شوید.

علاوه بر این ، تمام اطلاعات مربوط به وضعیت خانه مانند سطح PM2.5 ، دما ، رطوبت و سطح TVOC را نمایش می دهد.

علاوه بر عملکرد از طریق صفحه نمایش ، تصفیه کننده نیز می تواند از راه دور از طریق برنامه کنترل شود ، به صورت دستی با حرکات یا صدا از طریق دستیار صوتی Google یا Amazon Alexa کنترل می شود. در برنامه Xiaomi Mi Home همچنین می توانید SmartMi Purifier را در اتوماسیون با سایر smart دستگاه های شیائومی .

هم اکنون دستگاه تصفیه هوا شیائومی | Xiaomi Smart Mi را بصورت آنلاین از آل باکس | AALLBOX سفارش دهید! و در روز مورد نظر خود تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

مدل

گارانتی | ضمانت نامه

کشور سازنده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Be the First to Review “دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی | Xiaomi SmartMi Air Purifier”

سوال خود را از ما بپرسید