آپدیت جدید GTA V Online | Cayo Perico Heist

آپدیت جدید GTA V Online | Cayo Perico Heist

برای  آپدیت GTA V Online  آماده هستید ؟

Cayo Perico Heist

آپدیت Gta v Cayo Perico Heist

  • آپدیت GTA به اسم  Cayo Perico Heist DLC قراره ۲۵ آذر ماه ۹۹ یا ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ در دسترس قرار دوستداران این بازی قرار بگیره.

  • این آپدیت GTA شامل مکان های جدید و تغییرات اساسی در سری مرحله های heist و ماشین ها و اسلحه هاست.

این که بازی GTA V Online هفت سال است توسط بازیکنان حرفه ای و طرفدار این سری بازی ها همچنان پیشتاز است ،شکی نیست اما انتظار می رود آپدیت Cayo Perico Heist قابلیت های جدید ، سرگرم کننده و دوست داشتنی بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

سیاست های کمپانی Rockstar  در قبال GTA در سال های گذشته همیشه گیج کننده بوده و همیشه بدون نقشه راه مشخص ، آپدیت هایی صرفا از روی هوس به کاربران ارائه داده.

آپدیت جدید GTA V Online  این بار قرار است بزرگترین به روزرسانی تاریخ این مجموعه باشد که تاکنون برای این سری بازی ارائه شده است. ( طبق گفته مدیریت بازاریابی ! )

ما آپدیت Cayo Perico Heist  به شش بخش کلی تقسیم کردیم پس بهتره وقت رو از دست ندیم و به بررسی قابلیت ها و تغییرات ایجاد شده در این به روز رسانی بپردازیم.

آپدیت Gta v ال باکس

– بخش اول آپدیت

موزیک و رادیو های جدید !

شاید برای شما این موضوع زیاد جالب نباشد اما کسانی هستند که ۷ سال به این رادیو ها گوش می دهند و این موضوع قطعا برای انها هیجان انگیز است.

کمپانی راک استار اعلام کرده است که تقریبا ۱۰۰ موزیک جدید به بازی اضافه کرده است.

بخش دوم آپدیت

مراحل Heist به تنهایی قابل اجرا خواهد بود

این یکی از مهم ترین نکات این آپدیت است چرا که اگر قبلا این مراحل را بازی کرده باشید می دانید که علاوه بر هزینه اولیه که باید پرداخت کنید تا مرحله را استارت بزنید باید حتما دوستی هم در کنارتان باشد تا مرحله را خراب نکند ( اسیر یک نوب نشید) ! یا در صورتی که دوستانتان نباشند منتظر کسی نمانید.

این مورد قطعا یک به روز رسانی خوشایند برای دوستداران GTA V Online  است.

آپدیت Gta v Cayo Perico Heist ال باکس

بخش سوم آپدیت

نقشه جدید

نفشه جدید GTA V Online  مراحل Heist  را به مکانی جدید می برد ، این مکان جدید، قسمتی از بازی های قبلی نیست که به نقشه بازی اضافه شده باشد.

این جزیره ای تازه تاسیس است که به طور اختصاصی برای GTA V Online  ساخته شده است.

این جزیره Cayo Perico نام دارد که تجربیات جدیدی را رقم خواهد زد و دلال های مواد مخدر درگیری های زیادی برای تسلط به این منطقه تجربه خواهند کرد!

تنها چیزی که مشخص نیست این است که ایا امکان رفتن به این مکان بدون مراحل heist  هم امکان پذیر است یا نه.

اما این مورد هم قطعا یکی از قسمت های خوشایند آپدیت جدید Gta v Online  است.

  • توجه داشته باشید که هنوز هیچ تصویر رسمی از این جزیره توسط راک استار منتشر نشده و تمامی تصاویر موجود در سایر سایتها تخیلی است!

بخش چهارم آپدیت ( آیتم مورد علاقه تیم مجله آل باکس )

اسلحه های جدید !

ایجاد قدرت شلیک بیشتر و عمق نفوذ بیشتر و در نتیجه هرج و مرج و درگیری بیشتر در نقشه GTA V Online چیزی است که کمپانی راک استار انتظار دارد در این بازی ببیند و از آن لذت ببرد.

البته قطعا دوستداران این بازی هم از آن لذت خواهند برد.

  • توجه داشته باشید که هنوز هیچ تصویر رسمی از اسلحه ها و قابلیت های این اسلحه ها از راک استار منتشر نشده و تمامی تصاویر موجود در سایر سایتها تخیلی است!

بخش پنجم آپدیت

زیر دریایی

اگر پول های خود را در طول زندگی پس انداز کنید حتما روزی به داد شما خواهد رسید ، البته اگر به داد زدن نیاز پیدا کنید که امیدواریم هیچ وقت دچار این مشکلات نشوید ! ولی در GTA قطعا پس انداز نکردن و نداشتن درآمد برای شما مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. چرا که قیمت زیر دریایی ها بین 5 تا 10 میلیون توسط کاربران و طرفداران برآورد شده است.

چیزی که ما پیش بینی میکنیم این است که قطعا با دیدن این زیر دریایی و نبودی موجودی کافی برای اقدام متقابل باید یا داد بزنید یا راه آسان را برای فرار از این موقعیت انتخاب کنید ( Find New Session )

🙂

البته این نکته را هم باید توجه داشت که چرا این مورد به GTA V online اضافه شده است ، برای مراحل Heist  یا صرفا خود نمایی بیشتر در مپ و استفاده شخصی !

آپدیت Gta v

بخش ششم آپدیت

ماشین ها و مکان های جدید برای تجمعات !

سلاح ها جدید بدون ماشین جدید و مکانی برای استفاده از آن بی معنی است ، پس راک استار دست به کار شده و مکان های جدید را نیز برای استفاده ابزاری از این قابلیت ها به بازی اضافه کرده است و اگر از آن دسته افراد سخت پسند هستید که ماشین دلخواه خود را پیدا نکردید احتمالا این نیاز شما نیز بر طرف می شود.

  • توجه داشته باشید که هنوز هیچ تصویر رسمی از ماشین ها و مکان های جدید توسط راک استار منتشر نشده و تمامی تصاویر موجود در سایر سایتها تخیلی است!
Cayo Perico Heist

ویدئو رسمی RockStar

GTA V Online | Cayo Perico Heist

[video_popup video_type=”upload” video_mp4=”18447″]

پایان

ممنونیم از وقتی که با ما سپری کردین

اگر مطالب براتون مفید با دوستانتون به اشتراک بزارید و با نظراتتون تیم مجله اینترنتی آل باکس رو راهنمایی کنید.

سایر مقالات مجله اینترنتی آل باکس | AALL BOX

سوال خود را از ما بپرسید