جاروبرقی دستی شیائومی | Xiaomi Mi

جاروبرقی دستی شیائومی | Xiaomi Mi



لطفا برای استفاده از آخرین اطلاعیه ها وارد حساب کاربری خود شوید

شناسه محصول: جاروبرقی-دستی-شیائومی-سفید-Xiaomi-Mi دسته: , برچسب: , , , , , ,

توضیحات

اطلاعات

جارو برقی دستی شیائومی | Xiaomi

جارو برقی دستی شیائومی دارای قدرت مکش قدرتمند 100 AirWatt با فناوری 9 سیکلون است.

با استفاده از این جاروبرقی از یک ساختار آیرودینامیکی استفاده می کنید که از موتور 9 سیکلون استفاده می کند. این امر به طور موثر ذرات گرد و غبار را هنگام مکش جدا می کند.

نتیجه ، یک مکش قوی طولانی مدت است که در حین استفاده افت نمی یابد. جارو برقی دستی شیائومی بسیار موثر است، زیرا گرد و غبار را بدون گرفتگی جاروبرقی جمع آوری می کند.

فیلتراسیون 5 مرحله ای تا ۹۹.۹۷٪ از ذرات را می گیرد!

جارو برقی دستی شیائومی به دلیل سیستم فیلتراسیون موثر ، اطمینان حاصل می کند که گرد و غبار و ذرات ریز در هوا پخش نمی شوند. حتی ذرات کوچک PM2.5 برای تمیز نگه داشتن هوا جذب می شوند.

وکیوم  را می توان به مدت کمتر از ۳۰ دقیقه در کمترین حالت استفاده کرد ، بنابراین می توانید ۱۶۰ متر مربع را جاروبرقی بکشید.

در حالت MAX شما چهار برابر قدرت بیشتری در اختیار دارید ، اما باتری فقط ۶ دقیقه دوام می آورد. این جاروبرقی تنها با وزن ۱.۵ کیلوگرم ، جاروبرقی بسیار سبکی است و می توانید آن را به راحتی به طبقه بالا

یا خودروی خود ببرید.

برس های چند منظوره

جاروبرقی دستی شیائومی Mi می تواند با کمک برس الکتریکی برای تمیز کردن تختخواب استفاده شود. به عنوان مثال ، ۹۹.۹ درصد هوا فیلتر می شوند. این بدان معناست که شما هر شب در یک تخت تمیزتر

می خوابید.

علاوه بر این ، جاروبرقی شیائومی می تواند سایر آلودگی ها از جمله شوره ، کپک ، فضولات کنه گرد و غبار ، گرده و ذرات معلق را از خانه شما  از بین ببرد.

جاروبرقی دستی Mi Xiaomi دارای چهار برس مختلف است. برس نرم اضافی با موتور داخلی می تواند برای تمیز کردن کف چوبی و کاشی و سرامیک استفاده شود.

از نازل تخت می توان برای جارو کردن اتومبیل و برس نرم اضافی برای مجسمه ها و صفحه کلیدها استفاده کرد. برس مایت برقی برای تمیز کردن زمین مناسب است.

 

جاروبرقی دستی شیائومی | Xiaomi Mi را هم اکنون به صورت آنلاین از آل باکس | AALLBOX سفارش دهید! و در روز مورد نظر خود تحویل بگیرید.

توضیحات تکمیلی

وزن 1.5 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

Be the First to Review “جاروبرقی دستی شیائومی | Xiaomi Mi”

سوال خود را از ما بپرسید